piątek, 6 września 2013

Włosowa akcja u Anwen - wrzesień miesiącem olejowania


Zgłosiłam się do wspólnej akcji u Anwen (o, tutaj). Takie akcje to super sprawa, kiedy jest się mniej systematycznym (jak ja). Chociaż z olejowaniem nie mam aż takiego problemu to czasami mi się po prostu nie chce.

Tak jak sądzi Ania, uważam, że olejowanie jest jednym z ważniejszych zabiegów pielęgnujących włosy. Dzięki niemu, moje włosy z dnia na dzień stają się piękniejsze. Dlatego też postanowiłam i ja przez miesiąc systematycznie olejować włosy różnymi sposobami.

Zawsze albo prawie zawsze olejuje włosy na noc. Wtedy nie muszę myśleć o tym, że akurat coś wypadnie i będę musiała wyjść z domu. Kilka razy zdarzyła mi się taka sytuacja, że musiałam opuścić ciepły domek z naolejowanymi włosami, co może nie wyglądało tragicznie, ale było nieprzyjemne dla mnie.

Pozwoliłam sobie wstawić zdjęcie, pobawić się trochę w PhotoScape, a te kwiatki były tak urocze.
Do zobaczenia za miesiąc, kiedy przybędę do Was z efektami ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz