czwartek, 18 lipca 2013

Nieciągnące gumki do włosów - TWISTBAND

źródło: tumblr.com


Od jakiegoś czasu stałam się niejako uzależniona od kupowania gumek do włosów. Oczywiście tych bezpiecznych. Staram się by gumki były grube i miękkie, a przynajmniej miękkie. Węższe gumki sprawdzają się na moich włosach lepiej, mocniej je trzymają.
Dzisiaj będąc w Bonarce, wstąpiłam do Glittera, pooglądać, może coś kupić ;) Już kiedyś, kiedy kupowałam tam kolczyki, pani w sklepie zachwalała nieciągnące gumki do włosów-bransoletki, ale spuściłam ją po brzytwie. Teraz, po dłuższym czasie, mój wzrok i kroki same powędrowały do tychże gumek.
W pakiecie byly trzy, różnokolorowe gumki. Ja wybrałam wersje czarno-niebieską. Kosztowały 12,90 zł. Oprócz tego miła pani zachęcała mnie do kupna nowej szczotki, która nie ciągnie włosów, o dziwo TT, tylko nie wiem, czy to nie była jakaś tania podróba. Kosztowała 34,90, miała rączkę. Jeżeli jesteście zainteresowane sprawdzeniem tego, to zapraszam do bonarkowego Glittera.

Zdziwiło mnie, kiedy związując włosy nową gumką nie czułam nieprzyjemnego, jak dotąd ciągnięcia. Gumka związuje lekko, ale pewnie i stabilnie trzyma włosy. Oprócz tego przy ściąganiu jej nie wyrwałam żadnego włosa, jak dotąd zawsze było ich kilka. Cebulki włosów nie są narażone na negatywne skutki związywania włosów, a i to miejsce włosów pod gumką jest potem mniej zniekształcone niż dotąd. Mam zamiar zrobić sobie sama takie Twistbands, bo wyglądają ładnie na włosach i na nadgarstku, a często zdarza mi się, że moja lewa ręka jest pełna gumek i odkształceń od nich. Tutaj nie ma czegoś takiego. Myślę, że wystarczy iść do pasmanterii i poprosić o zwykłą, elastyczną gumkę, po czym w domu przyciąć i związać ją na końcu.

Jednym słowem: polecam.

2 komentarze:

  1. Kurcze mieszkam w Polsce i zastanawiam się dzię takie gumki mogę kupić- na allegro bram.
    Możesz coś doradzić ?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kupiłam swoje w Glitterze, leżą przy kasie. Czytałam też że można je dostać w Claire's. Na stronie Glittera jest lista sklepów na terenie Polski, może znajdzie się on gdzieś w okolicach Twojego miasta. :) buziaki

    OdpowiedzUsuń