niedziela, 7 lipca 2013

Akcja Regeneracja

Akcja Regeneracja to mój najnowszy pomysł. W kwestii włosowej oczywiście. Chciałabym maksymalnie odżywić włosy przed wyjazdem nad morze, kiedy to na pewno dostaną mocno w kość (intensywne kąpiele w morzu i pod prysznicem, suszenie na słońcu, agresywny wiatr , niewystarczająca ilość czasu dla nich) - czyli życie na campingu pod namiotem. Wtedy nie da się posiedzieć z maską 1h, nałożyć olej, a i liczba kosmetyków musi zostać zredukowana do minimum. Zanim o akcji chciałabym przedstawić Wam mój minimalistyczny plan dbania o włosy podczas wyjazdu.

Więc sama nie mogę wziąć dużo. Na szczęście malutkie buteleczki to genialny wynalazek. W planach mam intensywną ochronę włosów silikonami, mycie odżywką lub delikatnym szamponem, raz na czas SLSem, pielęgnacja olejkiem arganowym, moją nową miłością, lipą... Tego jeszcze dokładnie nie rozplanowałam. Wiem na razie tyle, że przed wyjazdem, jak i po, odżywię włosy na maksa.

Do dzieła. Moja osobista Akcja Regeneracja będzie trwała 3 tygodnie, bo na tyle pozwala mi czas. Systematyczne nakładanie olejków, żelu hialuronowego, odżywczych masek i olejowania będzie miało na celu maksymalne odżywienie włosów przed wyjazdem. Kiedy tylko będę miała możliwość, będę myła włosy odżywką, zamiast szamponem, będę wcierać zieloną herbatę w skalp i lipę na długość. Teraz, kiedy mam więcej czasu mogę skupić się na włosach i poświęcić im 99% mojej uwagi. Mam nadzieję, że potem, zasilikonowane nie utracą za dużo nawilżenia. Jeżeli chcecie, możecie razem ze mną dołączyć do akcji. Jeżeli macie jakieś pomysły, linki podrzucajcie w komentarzach ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz