poniedziałek, 8 lipca 2013

Moje włosy idealne

Dzisiaj chciałam przedstawić wam post inspiracyjny przedstawiający MOJE IDEALNE WŁOSY. Coś o czym marzę i do czego dąże.
Ponieważ czuję, że łapie mnie ponowny "włosowy kryzys" szybko złapałam za Google Grafika, szukając pięknych, zadbanych, blond włosów.

Jakie są moje włosy?
W kolorze ciemnego, miodowego blondu, sięgające ramion, podcięte równo, zadbane, nie tworzące pięknej, wymarzonej tafli, poddatne na wywijanie na końcówkach, płaskie (chyba, że je zwiąże, wtedy po rozpuszczeniu nabierają wielkiej objętości)

Jakie włosy chciałabym mieć?
DŁUGIE. Na razie do linii biustu, ale wiem, że na tym się nie skończy. Idealne byłyby do talii lub troszkę dłuższe ;) RÓWNE na całej długości, ewentualnie podcięte w literę U, BŁYSZCZĄCE, pięknie odbijające światło, O IDEALNIE OSTRYCH KOŃCACH, PROSTE lub LEKKO FALOWANE NA KOŃCACH (uwielbiam grube, mięsiste fale), tworzące PIĘKNĄ, GŁADKĄ TAFLĘ.

Oto kilka inspiracji; włosy jak z reklamy nie istnieją, ale jak tu przejść obok takich obojętnie ;)


Z brunetkowych <3 (dla takich włosów byłabym nawet w stanie zmienić kolor)


źródło zdjęć: Internet (google grafika)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz