piątek, 28 czerwca 2013

Włosowa aktalizacja (4)

Przedstawiam Wam kolejny post aktualizacji włosowej za miesiąc czerwiec. Po włosowym szale, lekko ogarnęłam się z testowaniem wszystkiego na raz, zaczynam jeszcze bardziej świadomie i minimalistycznie podchodzić do pielęgnacji.

Co stosowałam w czerwcu:

  • do mycia: Facelle oraz lawendowy J&J
  • do odżywiania: balsam Mrs Potter's - odbudowa i nawilżanie, który sprawdził się również jako odżywka myjąca :)
  • oleje: Alterra pomarańcza i brzoza, arganowy jako odżywka b/s, z rzadka kokosowy
  • zabezpieczenie: Green Pharmacy, Jedwab w płynie, olej arganowy, przed wyjazdem zabezpieczyłam włosy również silikonowym Gliss Kurem
  • maski: domowa maska na Glorii z kwasem hialuronowym, olejami (przed myciem)
Jak widzicie (poza salonem oczywiście xD) moje włosy są podcięte prosto, lekko w kształcie U, cieniowane końcówki wywijają się i odginają. Po użyciu Green Pharmacy stają się gładsze i bardziej błyszczące. Brak systematyczności spowodował, że nie byłam w stanie zlikwidować tych małych, odstających włosków, które stosunkowo mnie irytują. 

PLANY NA LIPIEC:
  • systematyczność i jeszcze raz systematyczność. Maski i płukanki zakwaszające, oleje na noc i NA SKALP (olejek imbirowy gotowy)
  • dogłębne nawilżenie wierzchniej warstwy włosów.
  • zapuszczenie włosów (na razie do lini biustu) --> ale to plan długoterminowy
  • w kwestii nie włosowej: olejowanie paznokci (więcej można poczytać u Idalii <3), zapuszczanie i zmiana kształtu na bardziej kwadratowy


A oto zdjęcie ;) enjoy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz