piątek, 31 maja 2013

Aktualizacja - maj 2013 i nowości

Mija dwa miesiące, druga aktualizacja. W tym miesiącu sama zaczęłam zauważać pozytywne rezultaty zmiany pielęgnacji, jednak nie obyło się bez kryzysu, kiedy jeden z członków mojej rodziny powiedział: "Już ileśtam nakładasz te oleje, maski i dalej masz takie same włosy, to nie ma sensu." Za to inni, ci którzy mnie nie widzą codziennie uważają, że moje włosy są w lepszej kondycji. Więc wytrwale czekam na to, że również domownicy zauważą jakie ładne mam włosy. Teraz przedstawię Wam kilka zdjęć ;)




Oprócz tego ostatnio do odżywki Garnier AiK dodałam odrobinę oleju kokosowego. Sama odżywka nie robiła na moich włosach nic, z olejem moje włosy stały się miękkie, jedwabiste, gładkie <3 Jeszcze zaparzyłam skrzypową herbatkę, przelałam do atomizera i psikałam na takie świeżo umyte, wilgotne już włosy i taka zimna, lodówkowa płukanka również powoduje, że moje włosy stają się gładsze (niweluje teraz  brzydkie włosy po myciu, pamiętacie ;D)
Dzisiaj zrobiłam olejek imbirowy na porost włosów, ten z przepisu na blogu Anwen. Już nie mogę się doczekać aż go zaaplikuje, może wreszcie się nauczę wcierać coś w skalp. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz