czwartek, 7 listopada 2013

Aktualizacja włosów - październik

Pażdziernik należał do cudownych, pracowitych miesięcy. Nie miałam czasu na żadną pielęgnację. Jak pisałam w poprzedniej aktualizacji moje dbanie o włosy ograniczało się do mycia i silikonowego serum. Dopiero od zeszłego tygodnia włączyłam w pielęgnację olej kokosowy /spożywczy, kupiony na dziale kuchnia azjatycka/. Moje włosy prezentują się tak:





Jak je pielęgnowałam?
Mycie: Cien papaja i brzoskwinia - szampon z Lidla
Odżywka: Isana Oil Care, wcześniej Garnier, siła 5 roślin
Zabezpieczanie: Green Pharmacy, Jedwab do włosów

plus olej kokosowy od tygodnia: olejowanie olejem kokosowym na mokre lub suche włosy.

Zostawiam was z podsumowaniem i zdjęciami i uciekam na akrobatykę ;**

4 komentarze:

  1. Jak sprawdza się olej kokosowy na Twoich włosach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to zależy jak go nałoże: na sucho są miększe, bardziej błyszczące ale bez zbytnich wizualnych efektów, na mokro stają się miękkie, gładkie, błyszczące, sypkie i dociążone. to jeden z moich ulubionych olei. nie zauwazam zadnego puchu i innych efektow ubocznych ;)

      Usuń