wtorek, 5 listopada 2013

Ciężkie wybory przy stoisku perfumeryjnym

Wybór nowych perfum to dla mnie po prostu masakra. Mam bardzo silnie sprecyzowany gust zapachowy i większość perfum po prostu mi śmierdzi. Dla mnie perfumy powinny być świeże, lekkie, ale nie słodkie, o cytrusowym, nienachalnym zapachu. Przez dwa lata moim zapachowym ideałem był Adidas, Free Emotion, o takie.

Niestety zapach został wycofany, a w jego miejsce dali jakiegoś śmierdzioszka. 
Adidas miał tylko jedną wadę: niska trwałość. Jednak dla mnie była do wybaczenia, zawsze można się psiknąć jeszcze raz. Jedna buteleczka starczała mi na rok.


Teraz szukam zamiennika w rozsądnej cenie. Wchodzę do drogerii i po prostu wącham wszystkie perfumy po kolei. Na razie zaliczone mam poszukiwania w Hebe, Rossmanie i Yves Rocher. I nic. Ale nie poddaje się. Może skomponuję jakąś kompozycje na podstawie olejków eterycznych. Nie wiem co prawda jak bedzie z trwałością, ale przecież zawsze można się pomiziać jeszcze raz.

Pomóżcie włosomaniaczki, ceromaniaczki, zapachomianiaczki i inne maniaczki. Znacie jakieś perfumy o cytrusowo-werbenowo-gorzko pomarańczowo-zielono herbatowo-piżmowo-cedrowych zapachów?? Miałyście może doświadczenia z Adidas Free Emotion i wiecie czego szukam??

Buziaki, Panda.

2 komentarze:

  1. CK - IN2U :) moznago zdobyć za naprawdę niewielkie pieniadzę, a jest wlaśnie w tych klimatach i jest przecudowny.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję, na pewno pojdę poniuchać ;**

    OdpowiedzUsuń