sobota, 9 listopada 2013

Sucha skóra twarzy mimo olejowania i OCM???

Moja skóra jest jakaś dziwna. Sucha i tłusta jednocześnie. Mimo smarowania olejem i OCM sucha, ściągnięta, ma mnóstwo widocznych skórek na nosie i w okolicach, na brodzie i czole, szczególnie między brwiami. To bardzo irytujące.
Więc postanowiłam zrezygnować z olejowania na rzecz kremu Alterry. Sięgnęłam po TEN kosmetyk za niecałe 10 zł.
Ponieważ kierowałam się składem, oto on:
Aqua, Olea Europaea Oil*, Glycerin, Alcohol*, Carthamus Tinctorius Oil*, Myristyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Oenothera Biennis Oil*, Rhus Verniciflua Cera, Xanthan Gum, Prunus Armeniaca Kernel Oil*, Hydrogenated Lecithin, Dipotassium Glycyrrhizate, Helianthus Annuus Seed Oil, Levulinic Acid, Ascorbyl Palmitate, Tocopherol.

Wybrałam ten, który miał najniżej w składzie alkohol. 
Używam go już jakieś dwa tygodnie, więc mogę coś o nim po krótce powiedzieć. Krem fajnie się wchłania praktycznie do matu, zostawia delikatną warstwę ochronną na skórze. Jednak nie nawilża mojej skóry tak jak powinien. Jednak jest lepszą alternatywą niż tłusty olej na dzień.
Całkiem możliwe że problemem jest woda, bo po prysznicu problem znów powraca. Ale nie zrezygnuje przecież z mycia twarzy.
Wyjęłam z szafki inny krem, który zawsze ratował mnie w kryzysowych suszach. Było lepiej, ale nie tak jakbym chciała.
Nie wiem co mam robić z tą skórą, nie wiem jak sobie poradzić z zanieczyszczeniami i wysuszeniem. :<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz